Umowa o pracę to ważny dokument, który pomoże ci, w przypadku zaistnienia nieoczekiwanych sytuacji. W umowie o pracę zostaną opisane szczegółowo wszystkie warunki pracy pomocy domowej, czyli:
- obowiązki stron
- grafik pracy
- wynagrodzenie
- gwarancje i odszkodowania
- warunki rozwiązania umowy
- dane kontaktowe stron, dane dowodu osobistego lub innego dokumentu tożsamości pomocy domowej
Po podpisaniu umowy o pracę ze sprzątaczką lub pomocą domową ta osoba już może zacząć pracę w wyznaczonym terminie. Pamiętaj, aby ustalić okres próbny. Po okresie 2 tygodni/miesiąca można będzie zrozumieć, czy jest to osoba, którą chcesz zatrudnić. Musisz zobaczyć jakość jej pracy i stwierdzić, czy jest w stanie znaleźć wspólny język z członkami twojej rodziny. Przez kilka pierwszych dni postaraj się nie zostawiać nowej pomocy domowej w domu samej. Nie należy tworzyć wrażenie, że nie ufasz jej i monitorować każdy jej ruch, ale zwracaj uwagę na to, co i jak robi, aby upewnić się, że można jej zaufać. Wybór pomocy domowej – jest to trudne zadanie, ponieważ trzeba być pewnym osoby, którą zaprasza się do domu. Ale mamy nadzieję, że z naszymi poradami i możliwościami NaszaOpiekunka.pl można znaleźć osobę, która będzie w stanie spełnić wszystkie wymagania.
|