Strona główna Kontakt    22 128 49 66  Zaloguj się  |  Zarejestruj się
Opiekunki do dzieci Opieka do osób starszych Opieka nad domem Oferty pracy Pomoc
 
Szukaj   W mieście   Wyszukiwanie zaawansowane  
 
 
Umowa o pracę  
 
 
Jak znaleźć pomoc domową
     
Poszukiwanie pomocy domowej
     
Wywiad oraz zalecenia
     
Rozmowa rekrutacyjna
     
Umowa o pracę
     

 

 

Umowa o pracę to ważny dokument, który pomoże ci, w przypadku zaistnienia nieoczekiwanych sytuacji. W umowie o pracę zostaną opisane szczegółowo wszystkie warunki pracy pomocy domowej, czyli:

  • obowiązki stron
  • grafik pracy
  • wynagrodzenie
  • gwarancje i odszkodowania
  • warunki rozwiązania umowy
  • dane kontaktowe stron, dane dowodu osobistego lub innego dokumentu tożsamości pomocy domowej

Po podpisaniu umowy o pracę ze sprzątaczką lub pomocą domową ta osoba już może zacząć pracę w wyznaczonym terminie. Pamiętaj, aby ustalić okres próbny. Po okresie 2 tygodni/miesiąca można będzie zrozumieć, czy jest to osoba, którą chcesz zatrudnić. Musisz zobaczyć jakość jej pracy i stwierdzić, czy jest w stanie znaleźć wspólny język z członkami twojej rodziny. Przez kilka pierwszych dni postaraj się nie zostawiać nowej pomocy domowej w domu samej. Nie należy tworzyć wrażenie, że nie ufasz jej i monitorować każdy jej ruch, ale zwracaj uwagę na to, co i jak robi, aby upewnić się, że można jej zaufać. Wybór pomocy domowej – jest to trudne zadanie, ponieważ trzeba być pewnym osoby, którą zaprasza się do domu. Ale mamy nadzieję, że z naszymi poradami i możliwościami NaszaOpiekunka.pl można znaleźć osobę, która będzie w stanie spełnić wszystkie wymagania.